söndag 26 juli 2009

Värdelöst vetande

Jag är 368 dagar yngre än George Clooney
Bonnie Raitt är en av mina favorit sångerskor
Hennes version av I Can't Make You Love Me fick mig att gråta
första gången jag hörde den. Den är så vacker,
Trisha Yearwood är min andra favorit sångerska
Two Days From Knowing är min favorit Trisha sång
En av mina favorit sånger just nu är What They All Call Love med Vince Gill
Han blev inbjuden av självaste Eric Clapton
att delta vis EC's Crossroads konserter för ca 5 år sen


Min andra favorit sång just nu är With You, Without You med Brad Paisley
Han är min favorit country sångare
Han har sjungit med country legender som Buck Owens och Dolly Parton
Jackson Browne är min favorit singer/songwriter
Sky Blue And Black är en världens bästa låtar
Donny Osmond har varit min pop favorit sen 1973 När han sjunger Close Every Door från "Joseph and TATD" så hör man
att han verkligen kan sjunga

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Räknare