söndag 19 juli 2009

Walking Slow

Jösses så fuktigt det är ute. Det är nästan så jag kunde ha vridit ur min T-shirt när jag kom hem efter dagens promenad. Men nu har jag duschat och mår mycket bättre.
Det är segt att ta sig ut, men när jag väl kommer igång så går det hur bra som helst.
Såg hur jag ska utöka min vandringstig ytterligare idag. Blir kanske 15 min längre men det är bättre än ingenting.
Förutom raringen här ovan mötte jag polisen. Han hejade glatt där han kom och körde på grusvägen. Han tänkte nog att går man och fotograferar sniglar kan man inte vara alltför farlig.
Nåja, det tål väl att diskuteras
Min brorsdotter som flyttar ner om en månad har fått studentbostad i Solna. Hon har tydligen stått i kö i två år så jag är glad att det gick så smidigt. Har ju hört alla rövarhistorier om hur svårt det kan vara. Och framför allt ockerpriserna de, studenterna, får betala. Det är meningen att hon ska bo där i ett halv år för att sen åka utomlands i 6 månader. Det ska bli spännade.
Annars en lugn dag, inga sensationer eller fyrverkeri. Inte heller någon åska.
Dags för en ny arbetsvecka, måntro om det händer nåt spännade.
Den som lever får se. Så lev väl tills nästa gång vi ses här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Räknare