fredag 17 juli 2009

Ett geni

Är du smart?

Själv anser jag mig vara tämligen normal begåvad. Pratade med en bekant och vi kunde konstatera att det finns sammanhang där man känner sig som Einstein, och det trots min begränsade kunskap. Så även gånger när man skäms för att man är så korkad. Nu har det sistnämnda aldrig hänt mig, inte har jag heller någonsin ljugit.
Här somnade jag ifrån datorn igår (fredag) kväll...
Ett geni del 2 Jag kan säga att jag var otroligt smart när jag äntligen fattade att man ska lägga sig tidigt och var i säng vid 22 tiden igår. Sen sov jag till framåt 07.30 tiden idag.
Ännu ett genialiskt drag från min sida var att kolla om det var ledigt i tvättstugan. Vilket gjorde att jag var klar vid 10 tiden med tvätten.
Nu ska jag inte fortsätta och skryta med mina genialiska sidor, de är trots allt bara är en bråkdel av mig.
Hade inga planer för helgen . KV skulle till Marabouparken så jag tog med mig min halvflaska rött och gjorde henne sällskap. Det var varmt, men inte så där så att man höll på att smälta bort.
Vi har alltid nåt att prata om så tiden gick fort. Sen var det dags att dra sig hemåt. Unga Frk V med kompis var på Sommarkrysset och vi fick se henne i bild den här veckan också. Skoj.
Köpte Trisslotter för att eventuellt få chans att skrapa i TV4 nån morgon, men tror ni vi vann något. Nej inte det. Jag har ju vunnit 45 kr den här veckan så det får väl räcka tyckte Fru Fortuna.
På kvällen började det regna. Hoppas det regnar ur så att det kan rensa upp lite så att det blir lättare att andas. Sen får solen gärna komma fram igen.
Nu är det dags att göra som igår och komma till sängs i hyfsad tid.
Good Night and Good Luck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Räknare