tisdag 7 juli 2009

Regn


Kan inte vädergudarna bestämma sig hur de vill ha det? Det har regnat från och till hela dagen.
Först, jodå det gick att sova med apparaten men det kändes märkligt att ha en massa band runt runt bröstkorgen och magen. En grimma i näsan och en 'klämma' på ena fingret. Inte riktigt den munderingen jag brukar sova i precis,
Värst var det ju förstås att ta sig till StG och vara där före kl 08.00 på morgonen. Visst jag börjar 07.30 i vanliga fall. Men en dag så man är ledig, det regnar ute, vem vill åka iväg. Inte jag i alla fall.
Tog en fika med KV inne i city idag. Fuktigt och jäkligt ute. Inte mitt dröm väder precis. Tur att sällskapet var trevligt.
Har haft på minnesstunden för Michael Jackson. Allt gick bra tills hans dotter sa några ord och grät, då var det klippt igen. Fy vad jag grinade. Det är synd om barnen. De kommer att bli en handelvara. mer än någonsin. Såg en video på Debbie Rowe där hon bad papparazzi fara och flyga. kan förstå det. Hon har bara gjort ett uttalande just efter dödsfallet, men sen valt att vara tyst. Det beundrar jag henne för. Hon skulle säkert kunna berätta ett och annat som pressen skulle bli överlycklig att få ta del av. Men hon väljer att tiga. Snyggt jobbat
God Natt!

1 kommentar:

  1. haha eller hur, mikaela harhög klass och behöver inte ta av sig kläderna för att få blickarna på sig :)

    SvaraRadera

Räknare