torsdag 28 maj 2009

Dagen efter

Hade grillfest på jobbet igår.
Men framför allt fick mamma komma hem. De har ändrat lite på medicinerna. Så nu hoppas jag att det ska bli bra.
Tillbaka till grillfesten. Det serverades mycket god mat. Om någon gick hungrig därifrån får de väl skylla sig själv, för det fanns allt möjligt gott. En kollega sjöng och spelade för oss. Jag tycker att det är modigt att ställa sig inför sina arbetskamrater och sjunga. Tyckte väl texterna var lite väl privata ibland, men smaken är som sagt var delad.
I takt med att alkoholen minskade i glas och flaskor så blev folk mer högljudda. När klockan var vid 20 tiden kände jag att nu hade jag fått nog. Nu ville jag bara hem. Så det blev en tidig kväll för mig.
Nej, nu ska jag till jobbet och kolla vad som har hänt idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Räknare