söndag 3 maj 2009

Så var det söndag

Har jobbat idag. Det gick mycket bättre idag. Kanske beroende på att det fixade sig med personal. Sen hade jag JN som en bra klippa att luta mig mot idag. kan inte säga att jag gillar att vara helgansvarig men idag gick det ann.
Har mest tänkt på morgondagen om jag helt ska vara ärlig. Först ska jag till doktorn kl 13 och höra vad hon har att säga. Det känns lite pirrigt. Har inte träffat henne sen 14 januari.

-Den här bilden har några år på nacken-

Sen ska jag imorgon kväll på Cirkus och se Jackson Browne. Det har jag fram emot länge. Han har inte varit här på 4 år, då var det en hel akustisk konsert med bara JB. Då sjöng han Love Needs A Heart på min begäran. Det kommer jag nog aldrig att glömma den känslan när han börjar spela den. Den här gången han har ett band med sig, och jag hoppas få höra Sky Blue And Black. Den som väntar på nåt gott...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Räknare