fredag 1 maj 2009

Sköna maj välkommen


När jag kom hem igår var jag för trött för ett inlägg.
Vi hade trevligt med god mat och en show som var en stark 3:a. Tyckte vissa nummer var helt underbara och andra ok. Inget direkt bottennapp. Måste tillstå att jag har lite svårt för Charlotte Strandberg, och hon var ok. Men Sussie Eriksson och Gunilla Backman gjorde inte mig besviken. Sussie gjorde en underbar version av 12 Days Of Christmas, ni vet "On The first day of Christmas, my true love gave to me..." Fast istället för olika julklappar så var det drinkar, och hon "blev" så där som vissa blir när man blir onykter. Inte jag, men andra, förstås.
Gunilla Backman har ju sjungit på musikalscener ute i Europa och det kan man förstå när man hör hennes vackra stämma.
Man skulle kunna tro att jag vunnit enorma summor eftersom jag shoppat idag, IGEN. Men inga kläder idag men väl ett par gympaskor. Hittade ett par Rebook walking för 590 kr, de hade kostat 1000kr. Inte helt gratis men jag vill ha bra skor och då får man betala. Plus att mina fötter är korta, breda och hög vrist, inte kul att köpa skor. Ska väl nämna att det blev en enorm vinst på hela 5(FEM)kronor idag.
Ni förstår ju att nu kommer jag att promenera med stuns och kilona kommer att rasa. Om sen George Clooney, Donny Osmond eller kanske Martin Stenmarck står och väntar vid målet för promenaden så kanske jag går 3-4 gånger om dan. Att drömma är gratis, och tur är väl det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Räknare