tisdag 5 maj 2009

Jackson


To catch the love that I'd heard of
In books and films and songs
Now there's a world of illusion and fantasy
In the place where the real world belongs
Still I I look for the beauty in songs
-Farther on, Jackson Browne

Då var det dags igen, jag har sett Jackson Browne igen.
Det är ganska kul att redan på vägen dit ser jag flera som jag känner igen från tidigare konserter.
Vad ska jag säga, jag tycker ju att att han är fantastisk och det var en mycket bra konsert. Vet inte hur många gånger jag sett honom 5, 6, 7 gånger nu och jag blir aldrig besviken. Nåja, har ju inte fått höra Sky Blue And Black live än det kan väl vara det i sånt fall som ger ett minus i kanten.
Det var en ung fotograf där och hon påminner om någon av Vexys kompisar på hennes blogg, vågade inte fråga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Räknare