tisdag 26 maj 2009

Promenera mera

Idag blev det bara en kort promenad. Det var meningen att det skulle bli längre men jag fick ett uppdrag att kolla efter Spiderman stövlar stl 29 o Hello Kitty dito stl 24 på Din sko. När jag kom ner till Centrum så hade de bara en av Spiderman stövlarna och Hello Kitty i Stl 24 var bara prov exemplaret kvar. Det var märken på skorna och att köpa smutsiga skor, nej tack.
Men vad som förvånade mig att de tre Din Sko butikerna på Drottninggatan som jag var inne på, ingen av dem hade barnskor. Kanske barn inne i stan inte är ute när det regnar, vad vet jag.
Jag måste göra nåt åt musiken jag lyssnar på när jag går. Har haft samma låtar i flera månader.
Inget blip blop, eller hipp hopp. Ingen hårdrock, men sen kan det vara nästan vad som hest. De ska ha bra promenad takt och göra mig glad. Har du några tips på låtar som kan passa? Lämna gärna några förslag här.
Mamma är kvar på sjukhuset, men mest för observation. De ska kolla hennes mediciner så att hon får rätt dos. Hon har långtråkigt och hoppas nog att få åka hem imorgon. Pappas hoppas också det, han har satt potatis idag. Man ska tänka på att det är ovan polcirkeln så det kanske är nog så tidigt. Men det går säkert bra. Både med potatisen men framför allt med mamma.
Jag håller även tummar och tår för min väns pappa som opereras idag, det går säkert vägen min vän. Är tacksam och glad för att ha båda mina föräldrar i livet. Fler av mina vänner har bara den ena av sina föräldrar kvar. Bägge mina föräldrar har haft sina beskärda delar av hälsoproblem så jag är glad för varje dag jag får ha dem kvar.
Imorgon ska vi ha APT-möte och efter det blir det grillfest. Ska bli kul.
Gissar att jag inte orkar skriva imorgon så vi hörs på torsdag.
So long.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Räknare