lördag 23 maj 2009

Jag gör ALLTID eller...

Känner du igen dig?? Det finns de som nästan varje gång de pratar om sånt som måste göras, ALLTID gör si eller så. De har heller ALDRIG gjort vad som är fel. Måste säga att jag ser rött när jag hör det gång efter annan. Skulle vilja säga att jag FÖRSÖKER att alltid göra, eller gör mitt bästa för att aldrig glömma bort att göra.
Men tydligen finns det de som är så perfekta att de ALDRIG gör fel. Låt mig tala om att jag definitivt inte tillhör någon av kategorierna Jag både glömmer och missar saker. Inte bara det mina vänner, det händer så gott som dagligen. "Jag fattig, syndig människa bekänner inför dig.."
Om du känner för det kan du få telefonnumret både till min mamma och min chef för att tala om mina tillkortakommanden. Jag tänkte om du ville känna dig överlägsen och ge näring till ditt ego. Maila eller ring så får du numren, ifall du nu inte har dem redan. Inte vill jag väl missunna er den glädjen.
Jag är lite bekymrad över de stackars EU-tjänstemännen som nu får, allt enligt Aftonbladets framsida idag, endast 27 224 kr EXTRA i månaden. Hur ska de klara sig, jag bara undrar? Det är inte ens i närheten av vad jag fick i löneförhöjning. Min grundlön är inte ens i närheten, och det här får de EXTRA. Kanske ska jag börja skriva debattinlägg och skaffa mig en 'tyckar' plattform för att sen ge mig in i politiken för att sedan bli EU representant för Sverige. Lova att rösta på mig i nästa EU val, annars!!! Tänk så bra jag skulle vara för Sverige i EU, vilket tillskott. Jag har ALLTID veta att Europa är mitt öde, långt innan EU. Ingen falsk blygsamhet här inte.
Kanske är det bäst jag slutar/avgår innan jag utser mig själv till envåldshäskarinna över hela världen. Imorgon kanske det blir ett mer modest blogginlägg..

I am the ruler of the world.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Räknare