tisdag 10 mars 2009

Är Stockholm i himlen?


Min käre systerson undrade var Stockholm var, då sa hans mamma att det var längre än till mormor och även längre än till farmor och att man var tvungen att flyga dit. Då frågade han "Mamma är Stockholm i himlen?" Är man snart 4 år så verkar det vara det mest logiska att om man måste upp i luften så måste platsen ligga där uppe.
Så har jag avverkat första dagen efter semestern. Det är alltid jobbigt första dagen, men det är bara att bita ihop och se glad ut. Vågade inte ta blodtrycket idag utan väntar tills imorgon, då jag är tillbaka i mina rutiner. Då blir det mest rättvist tror jag.
Min stegmätare gick sönder när jag var uppöver så nu ska jag ta mig en titt på Clas Ohlson imorgon gissar att de har de bästa priserna om man ska nån som är hyfsad. Jag behöver ingen med 700 finesser bara en bas variant. Så har jag lite koll på hur mycket jag rör på mig.
Dags för kudden.
Men innan dess Grattis KV på 25+års dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Räknare