fredag 13 mars 2009

Fredagen den 13 mars

Ännu en fredag den 13:e. Jag har haft en mycket bra fredag och hoppas att du också haft det.
Har ätit lunch med min brorsdotter som är i stan och hennes polare.
Gick sen in på Centralen för att köpa en badbomb från Lush. Älskar deras Floating Island och behövde lite vardagslyx.
Väl inne på Centralen hade de ett Melodisfestival jippo. Alla sponsorerna var där. Köpte Aftonbladet för 20 kr fick förutom tidning med bilaga, en ljudbok Madame Terror av Jan Guillou, en singel med Martin Stenmarck och lite smink prov från Max Factor.
Mer såna saker tack. Inga vinster på jätte länge, nåja vann hela 5 kr förra veckan, men riktiga vinster så nu är det dags igen kan man tycka.
Köpte en stegräknare häromdagen på Clas Ohlson som jag ska fösöka få igång imorgon så får vi se, wish me luck.
Nu önskar jag alla en riktigt god natt.
PS Istället för vampyrer och annat hemskt tyckte jag att Kakmonstert, som ju är en harmlöst monster, fick representera dagens datum.

1 kommentar:

  1. Du är väl laddad för i morgon? Olivia får stå långt före oss i kön och varna de stackars gossarna! / KV

    SvaraRadera

Räknare