söndag 15 mars 2009

Jag tror att jag är lite förälskad



Idag har vi sett EMD, de är ju söta som karameller. Man blir nästan lite småförälskad. De sjunger bra och är jättegulliga med tjejerna som nästa svimmar i deras närhet, visst kan man förstå flickorna. Kan tänkas är det moderskänslor som svallar. Kul är det i alla fall.
Måste säga att de verkade fräscha med tanke på finalen i Melodifestivalen igår. Dagens fråga är ju då, vann rätt låt? Jag tycker inte att det var nåt fel på låten men den kändes lite malplacerad, ungefär som den där skolfröken som var med för ett par år sedan. Tyckte det var synd om Molly Sandén som endast fick 2 poäng. Tjejen är urduktig på att sjunga men låten var lite väl slätstruken, det måste jag medge.
Hon är 16 år och kan sjunga så där, själv är jag närmare 50 än 40 och kan knappt ta en ren ton, det är orättvist. Närmare 50, det där kan väl inte stämma eller? Knappast!
Imorgon är det måndag och jobbet kallar, vi hörs då gott folk.
God Natt.

1 kommentar:

  1. Jag har inte tittat på Melodifestivalen på flera år!!! Tappade intresset totalt när de gjorde om tävlingen till flera deltävlingar...

    Jag kan inte sjunga heller... har alldeles för svag röst och är tondöv, men jag sjunger ändå!! lol Har t.o.m ett "account" på en karaoke sida och till min förvåning har jag en hel del Fans som tycker att jag sjunger BRA??? *fniss*

    KRAMIS, Mona

    SvaraRadera

Räknare