torsdag 19 mars 2009

Torsdag eftermiddag.

Jag och KE har inte setts sen i höstas så det var på tiden att vi gjorde det.
Eftersom jag var ledig passade jag på att besöka Gallerian och kollade där efter en ny mus, ska kolla på OnOff och Expert imorgon så får vi se vad det blir.
Hann in en sväng på Megastore som ska läggas ner och därför säljer ut allt. Blev glad då jag hittade Raul Malos You're Only Lonely Cd där för 146.50 kr. Hade kollat innan på amazon.com och då dollarn är så hög så hade den gått på över 200 kr och då vara bara portot 90 kr. Ibland ska man ha tur.
Sen så hamnade vi på Jensen's. KE hade jobbat så vi åt middag där. Jag säger bara fy för att vara servitris, de springer som om det var på liv och död. Mätt blev vi, inte blir det nån kvällsmacka. Den skulle aldrig få plats.
Det är alltid trevligt att gå ut och äta med sina vänner. Vi har hundra saker att prata om, minst. Livet, jobbet och mer därtill.
Sen vill jag säga Hej till Ulla som har kommenterat min blogg. Kul att du hittade hit. Jodå man kan säkert läsa min blogg i LA. Min kompis MrsG bor utanför Seattle och hon kan läsa den. Skoj att du tyckte att den var värd att vidarebefodra till din vän.
Om det är någon som vill komma och ta hand om tvätten imorgon skulle jag bli glad. Men gissar att jag får göra det själv.
God Natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Räknare