torsdag 26 mars 2009

Jag blir frustrerad

Jag har laddat ner ett tetris likanade spel, tycker att det är jättekul. Men jag är urusel på det. Är för långsam och sen när tiden håller på att rinna ut så blir jag frustrerad. Ändå spelar jag det igen och igen. urbota korkat, jag vet.
Det är ungefär som när man ska montera ihop IKEA möbler, då tryter tålamodet och en massa ord jag inte lärde mig i söndagskolan väller ur mig. Jag har svurit över Ingvar Kamprad mer gånger än jag vill erkänna.
Sen har vi Herr F, min väninnas man. man ska aldrig fråga om något om du inte har en timme över. Han är väldigt trevlig men när han ska förklara hur saker och ting fungerar så går han in på minsta detalj. Då kan jag bli frustrerad.

Jag fick ett mail från Svenska Spel idag igen, men summan hade ökat något från 25 kr till 120 kr idag. Det blir nog inte bara aktier och fonder utan guldtackor. Har varit duktig och gått hela rundan. Det kändes att jag inte gått på ett tag men samtidigt är jag ju i bättre form än tidigt i höst. Så länge det går framåt så är jag nöjd. Det är samma med vikten. Det finns flera som undrar hur mycket jag gått ner. Jag har ingen som helst aning. Är inte intresserad heller. Kläderna har blivit större det är det enda som jag är intresserad av. Jag har ju en lång väg kvar, men bättre sakta men säkert än fort och sen blir det pannkaka av det hela. Imorgon börjar jag kl 7.00, så det är bäst att ta sig till säng tidigt. Och sen SKA Magnus vinna Let's Dance imorgon om jag får som jag vill. God Natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Räknare