söndag 8 mars 2009

På väg mot storstan

Har så hamnat i Luleå hos min syster. Det är ganska trångt med två bilbarnstolar men det är ju bara 2 timmar det gäller så det går ju bra.
Det är alltid sorgligt att lämna mina föräldrar, samtidigt som både de och jag inte skulle vilja att jag bodde hemma.
Jag såg ett program med Paul Newman och Robert Redford. PN hade en skylt uppsatt hemma där det stod ungefär så här. "Everyone brings happiness here. Some by coming, some by leaving."
Jag och vilddjuren har busat en hel del. Imorgon ska vi på Leos Lekland och Unga Frk har sagt att det är ok att jag följer med. Det är planeringsdag för dagispersonalen så barnen har ledigt, så vi passar på att ha lite kul. Jag har hört att de även har goda pommes och kycklingspett, allt enligt de små.
Anländer till Arlanda vid 21 tiden imorgon. Sen direkt hem. För att stiga upp tidigt nästkommande dag för att ta sig till jobbet. Det är mindre än 1 månad tills min sjukskriving går ut. Det ska bli intressant att se hur det går.
Nej nu ska jag sussa, man vet aldrig när det kommer in nån på morgonen."Katarina, är du vaken?"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Räknare