måndag 23 mars 2009

I väntan på ....

I have no problem telling right from wrong
Fiction from what's true
No problem telling the dream from the dawn
My problem is you
Waiting here for you
~My Problem Is You, Jackson Browne
Vad väntar du på? Själv väntar jag på lönen, Jeff Dunham, Jackson Browne, återbesök hos läkaren och på att de ska börja sälja glassogram. Glassogram , om du inte vet, är ett kort du köper på Pressbyrån som du skickar till någon du tycker om. Den i sin tur kan hämta ut en glass ut GB's sortiment på Pressbyrån. Det är både roligt att få och att skicka, vem gillar inte glass. Ett glassogram brukar kosta kring 20 kr och sen måste man ha ett frimärke. Men det är väl ett ganska billigt sätt att sätta guldkant på någons vardag.
Nu är jag ledig tre dagar, jobbar fredag och är sen ledig i helgen. Jag har inga direkta planer vad jag ska göra mer än att städa och sen måste jag ta itu med mina promenader. Det har varit lite si och så efter att jag kommit hem. Så det är bara att ta nya tag och gå på. Min kompis MrsG har börjat gå med stavar och hon rekommenderar det. Kanske är det nåt, har du någon erfarenhet av det? Dela gärna med dig.

1 kommentar:

  1. det hoppas jag verkligen inte. tog det som en ren och skär förolämpning. 30+ va., fy

    SvaraRadera

Räknare