torsdag 12 mars 2009

HELG

Gustaf ställer dagens fråga...

Idag på mitt jobb kom en kollega fram till mitt bord och sa "Jag har hört att du ska börja jobba natt uppe på gruppboendet, är det sant?" Gissar att jag såg ut som ett levande frågetecken. Näääh, var har du fått det ifrån? undrade jag. De hade börjat ifrågasätta om det var så klokt att jag skulle jobba natt med mitt blodtryck och att jag nyligen varit sjuk. Ibland undrar man hur alla rykten uppstår, i synnerhet sånt som inte har det minsta verklighets förankring.
Jag vet bara att jag är så trött på nätterna numera att jag sover som en stock och inte har någon som helst längtan tillbaka till nattarbete. Inte det minsta.

Nej jag ska fortsätta jobba mina dagar och nu när klockan snart är 24 ska jag gå och knoppa.

Sov gott och vi ses imorgon.

1 kommentar:

  1. Njae... har svårt att ta åt mig komplimanger då jag själv är totalt ointresserad av att få dom. Dessutom är allt som oftast dom som ger mig komplimanger etc på jobbet allt jag inte tycker är attraktivt hos en man. haha :D

    SvaraRadera

Räknare