tisdag 17 mars 2009

Toppen Tisdag

Ibland så händer det något sätter en guldkant på tillvaron.
Fika med en av våra tanter vars attityd är så skön. När man frågar henne hur hon mår. "Bara bra, det är inga fel som fattas."
Känslan av att orken kommit tillbaka på jobbet, det var en ruschig timma på eftermiddagen innan jag gick hem, och det flöt på så bra. För ett par veckor sen hade jag inte orkat det.
Vi har bestämt att vi ska ha våfflor på jobbet nu i helgen. Toppen.
När jag kom hem hade jag mail från Babben & Co. hade fått två biljetter till den 31 mars.
Inget märkvärdigt så där, men kul ändå. Gillar Babben och hennes stil, inga divaliteter och inga yviga gester för att synas till varje pris, det gillar jag.
MrsG var ute på Facebook samtidigt som jag och vi chattade. Oftast talas vi vid varje måndag på telefon, men jag var inte upplagd för det igår. Hon berättade att hon sett avsnittet av Cityakuten där George Clooney aka Dr Ross ett gästbesök. Det är ju sista säsongen och många av de 'gamla' doktorerna har varit på återbesök. Det ser jag fram emot när det kommer hit på TV3.
Nåt som gjorde mig mycket glad är den positiva kommentaren från en anonym person som gillar mitt musikval, och därför återvänder till min blogg. Men även gillar det jag skriver. Tusen Tack dina ord värmde. Jag hoppas att du ska återkomma även om jag byter ut dagens spellista.
Snart är den här tisdagen till ända, hoppas att du också haft en bra dag.
På återseende imorgon.

1 kommentar:

  1. Hej min vän!! Min Tisdag var ok. Jag har varit otroligt trött sista tiden... Mina vanliga problem och nu har jag någon sorts infektion för jag har både munsår och infektion i tandkötter... suck.

    Jag gillar verkligen den låten "Feels like home" med Linda R!! Jättebra! =o) Skönt att höra att du fått orken tillbaks! KRAMAR

    Mona

    SvaraRadera

Räknare