fredag 6 mars 2009

Den som väntar på nåt gott...


Imorgon kommer de. Min syster med familj och min bror med dotter och hennes katt.
Vi hoppas alla på fint väder och att vi ska få möjlighet att åka skoter. Kan inte minnas när jag åkte/körde skoter sist men det är jätte kul. Sen kanske det blir korvgrillning. Tror nog vi ska prova och pimpla i alla fall unge herr E och jag, vi ska nog visa de andra hur man fångar fina fiskar.
Annars har ju mamma fyllt år och telefonen har gått varm. Släkt och vänner har ringt för att uppvakta henne. Hon har fått sina örhängen som jag och syster yster köpte. Pappa ska utomlands imorgon så kanske han köper nåt då. Blommor har hon också fått både från sina väninnor och från min farbror och faster.
Annars inte mycket att berätta om.

1 kommentar:

  1. Åka skoter hoppas jag? Man måste väl ha körkort för att köra skoter och inte bryter väl frk Nilsson mot lagen? / KV

    SvaraRadera

Räknare