lördag 18 april 2009

Brrrrrr


Idag hade jag önskat att jag hade en brasa jag kunde tända. Det blir så härlig värme och jag somnar så bra när det sprakar. Mina föräldrar har en braskamin i vardagsrummet och där somnar jag så gott i soffan. Det var nordliga vindar när jag kom ut för att ta en promenad. Det var tur att jag hade både mössa och fingervantar i ryggsäcken, annars hade jag fryst ihjäl. Så det blev en promenad i alla fall. Min syster fyller år idag och kära mor hade hundra saker i huvudet så mamma kom inte på det föränn på eftermiddagen. Stackare hon hade så dåligt samvete för det. Herrarna i familjen ska åka till fjällen imorgon så mormor ska åka till Luleå för att vara till hands för för vilddjuren när deras pappa är bortrest. Nu är det dags för film, har en provmånad av Lovefilm och får filmer gratis hemskickade en hel månad. Just nu är det Last King of Scotland och The Door In The Floor som väntar.

Vi ses här imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Räknare