lördag 4 april 2009

Ledig Lördag

Härligt väder idag.
Har tagit en riktig lånpromenad och döm om min förvåning när det sprang en fasan över cykelvägen. Var inte riktigt säker först men när jag kom närmare och tittade upp i skogsdungen så sprang den där. Jag som kommer från Tornedalen har inte sett så många fasaner innan. Det har väl hänt 2-3 gånger innan så jag tycker det var spännande. De är så vackra.
Längs med min promenadväg så finns det flera ställen med kolonilotter. En av mina kollegor har sin lott där. Jag har aldrig varit där, men idag så ringde jag när jag var ute på promenad och hon var där. ED har pratat så mycket om kolonin så det var kul att äntligen få se den med egna ögon.
Det blev ingen IKEA som jag tänkt men det verkar som om det blir regn imorgon så då är det ett bra sätt att sysselsätta sig på.
Såg på det avsnittet av Babben som jag var på inspelning av. Det är kul att se hur slut resultatet blev. Som tur var så var det inga närbilder från den sektionen där vi satt. Skönt.
Nej, nu ska jag samla ihop lite tvätt, ska försöka få tvätta imorgon så jag har något rent att sätta på mig till veckan.
Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Räknare