söndag 26 april 2009

Söndagspromenad

Idag har jag tagit en ordentlig promenad från Kungsträdgården ut på Djurgården först på ambassadsidan till bron och sen tillbaka. Resultat; blåsor under fötterna. Men jag får skylla mig själv. Går man utan strumpor så blir det ju oftast så, tyvärr. Men det var skönt väder och då jag gick i maklig takt så tog det nog två timmar.
Det hinner gå miljoner av tankar genom huvudet. Allt från bekymmer till människor man ser. Eller varför den vackra vita svanen var ensam, de lever ju i par hela sitt liv. Kan konstatera att det ändå inte var så mycket människor ute som jag trott, kanske många var ute på landet eller sjösätter de sina båtar i helgen måntro. Annars en högst ordinarie dag.
Imorgon så är det jobbet som gäller och jag känner att det nog blir en tidig kväll. Skönt när man ska upp kl 5.30. PS Hade fått ytterligare ett mail från Svenska Spel i natt att jag hade 5 rätt på Lotto 2, och eftersom det var dubbel utdelning gav den 232 kr. Så vinet är fixat till på onsdag!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Räknare