tisdag 28 april 2009

Dagens Inlägg

Inspiration för det här "inlägget" kommer från livet, mitt och andras.
- Katarina





Finns de nått mer o säga
Säg finns det nånting mer
Jag var väl ingen ängel
Jag förnekar inte det
Men nu när våren kommit
Så finns hörs det överallt

Ååh!
Tomt, det är tomt men det går
Det tomt hela natten
och även hela dan
Du vet att det är tomt
Det är tomt
men ändå
Jag har klarat mig rätt länge
Jag börjar blir van
Och alla omkring dom märker de att jag är ding
Det är tomt, så tomt
-Text o musik Orup med de kursiva tilläggen av undertecknad.





But then if you're so smart, tell me Why are you still so afraid?

-Vienna av Billy Joel





Well, I coulda been an actor,
but I wound up here
I just have to look good,
I dont have to be clear
Come and whisper in my ear
Give us dirty laundry

Kick 'em when they're up
Kick 'em when they're down
Kick 'em when they're up
Kick'em when they're down
Kick 'em when they're up
Kick em when they're down'
Kick 'em when theyr'e up
Kick 'em all around
- Dirty laundry av Don Henley



People assume that I'm wiser than I am because I'm somewhat successful. Age does not bring you wisdom, age brings you wrinkles. If you're dumb when you're young, you're going to be dumb when you're old. -Estelle Getty, Sophia i Pantertaner/Golden Girls

1 kommentar:

Räknare