onsdag 15 april 2009

Tävla med Tina

Idag har jag tävlat en hel del. Har skickat in mitt bidrag till flera tävlingar där man kan vinna biljetter till Tina Turner konsert på söndag eller måndag. Det skulle vara kul att se henne live.
Vill även se Tom Jones i höst. Även om jag inte alltid tycker om hans musik är han i mitt tycke en av de allra bästa sångarna inom pop musiken. Wales där han kommer ifrån är känt för att ha många duktiga sångare och de har körsångar traditioner som går går långt tillbaka.
Sen har det blivit en del biobiljetter och annat som jag vill vinna. Om de vill skänka mig något jag vill ha varför inte passa på att säga "Hej här är jag, skicka gärna era vinster hem till mig." Sen är det upp till Fru Fortuna att vara generös mot mig. Klicka här så hittar du en massa länkar till olika tävlingar. Det enda sättet att vinna nåt är att chansa och lämna ditt bidrag.
Lycka Till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Räknare