fredag 3 april 2009

Vår i luften

Vilket underbart väder det har varit idag. Passade på att ta en extra lång promenad i det härliga vädret. Visst är det väl så att man blir glad av solen?
Pratade med en kollega imorse och vi pratade om att det skulle vara kul att gå ut med jobbet.
Sen när jag var ute och gick så kom jag att tänka på en härlig grillfest i höstas som vi hade. En av våra samordnare är gift med en grek och han var grillmästare på den festen. Hade lagat goda sallader och röror, grillade olika korvar och kött. Gud så gott. Måste prata med LJ och fråga om hon tror att han vill göra om det, hoppas!
Har varit och kollat upp var Jeff Dunham är så jag vet vart jag ska gå på onsdag. Det ska bli så kul, har längtat.
Hade vunnit 15 kr på min Keno kupong. Så jag förnyade den tills på söndag, och idag ramlade det in ett mail om en storvinst på hela FEM kronor.
Nej nu ska jag ta och titta på TV en sväng och sen sussa gott.
Tills nästa gång, ha' det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Räknare