torsdag 19 februari 2009

Förkylt




Här är det förkylt, känns som jag har elefanter, baby elefanter inte Överste Hathi o Co., som springer över bröstkorgen. Har ont i huvudet och lite i öronen. Måste säga att med alla förkylningar runt omkring har jag varit förskonad länge.
Så jag är hemma från jobbet, har ringt försäkringskassan och anmält helt sjukskriven. Jag lär ju överleva, har varit med om värre förkylningar.
Igår kväll när jag kollade runt på olika bloggar, så hittade jag en som heter Baby Being Born ,
det visade sig att det är ett par i Chicago trakten, tror jag. som just i skrivande stund håller på att få sitt barn. De åkte in igår och har blivit igångsatta. Läkarna har förvarnat dem och sagt att det kan ta upp till 48 tim. men det är lite spännande att följa med. Har skrivit en hälsning, och pappan som skriver tyckte att det var kul med lite internationell uppmärksamhet. Det hade inte kommit någon baby när jag kollade i morse.

Dags för sen frukost

1 kommentar:

  1. Tråkigt att du åkte på en förkylning! =o/ Hoppas att du blir bra snart igen!

    Det är alltid spännande med små nya bebisar. =o) Önskar dem båda lycka till med den nya knyttet.

    Sköt om dig nu min vän! KRAMIS, Mona

    SvaraRadera

Räknare