onsdag 4 februari 2009

Jackson & Jeff

Två favoriter kommer hit i vår. Singer/songwritern Jackson Browne som jag varit ett fan av sen 1983. Hans texter och musik tilltalar mig. Att han sen dessutom är snygg, gör väl inte saken sämre. Jag har nog sett honom en 5-6 gånger. Så när biljetterna släpptes i höst köpte jag mig en ganska omedelbums. Hoppas nu att han ska sjunga Sky Blue And Black den här gången. Fyller år ett par dagar senare, så det skulle vara en tidig födelsedagspresent. Det är en av mina absoluta favoriter.
Sen kollade jag in på Babben Larssons hemsida och där skriver hon i sin blogg att Jeff Dunham en buktalare som jag stiftade bekantskap med nån gång i samband med julhelgerna, kommer till Sverige. På Kanal 5 visade de hans Spark of Insanity och jag skrattade så jag nästan grät. Nu kommer han till Kista Mässan den 8 April, två dagar efter min sjukskrivning tar slut. Tala om att ha ännu en orsak att se fram emot det. Har precis bokat biljett så det känns toppen. Det finns massor av Jeff och hans vänner på YouTube. Titta och få er ett gott skratt.

Jag är så lycklig, jag är så lycklig....

2 kommentarer:

  1. JAG VANN!
    Fy fan va jag är bra. hahah :)

    http://vexy.blogg.se/2009/february/jag-vann.html

    SvaraRadera
  2. Måste erkänna att jag inte har en aning om vem Jeff Dunham är... Jackson Browne, där ringer det en klocka men jag får nog kolla upp hans musik!

    Grattis till Vexy! =o)

    Mona

    SvaraRadera

Räknare