lördag 28 februari 2009

Jag är Scar


Jag pratade med min syster idag och då kommer hennes dotter. Hon frågar henne, vill du prata med Katarina. Hon svarar inte ja, inte heller nej utan "Var är Lejonkungen?" Jag gillar tecknad film och har flera Disney filmer på dvd. I somras hade min syster åkt upp till stugan och glömt ta med filmer till barnen och så när vi talades vid så lovade jag att skicka upp lite filmer, en av dem var just Lejonkungen och unga Frk E blev väldigt förtjust i den. Så när jag var uppe i höstas så fick jag med mig filmerna. Sen dess har jag sjunkit i popularitet hos henne. Har lovat att ta med den nu när jag åker upp. Då kanske hon tycker om mig igen. Det är inte lätt att vara 2,5 år. Inte lätt att vara moster heller.



Hakuna Matata,

det är ord som är bra.

Hakuna Matata,

gör att man blir glad.

Inga bekymmer,

man är lycklig var dag.

Är en härligt fri, filosofi.

Hakuna Matata.

1 kommentar:

  1. Härligt att höra "Whenever you're in trouble". Ha det så bra i bushen och glöm inte att ta med Lejonkungen!

    KV

    SvaraRadera

Räknare