onsdag 11 februari 2009

Lättja

Har sovit oroligt, vaknat massor av gånger. Med den påföljden att jag jag varit ganska mör idag. Inte velat resa mig ur soffan, och verkligen inte velat gå ut på promenad. Så klockan var nästan halv fyra innan jag kom ut. Jag har inte varit så trött på ett bra tag. De sista 10 minuterna kändes som en evighet. Träffade på en gammal kollega som påpekade att jag såg trött ut. Det gjorde ju inte saken bättre.
Men det är ju aldrig nattsvart en hel dag, inte för min del iaf. Min kära syster kommer till stan på fredag, hon ska på nån kurs eller så, så vi hinner ta en fika innan hon ska åka hem. När man bor 100 mil ifrån varann blir det inte så ofta man träffas. Sa jag att jag vann ett frispel på Keno idag...
Nej nu somnar jag snart.
Vi hörs imorgon efter jag sett Lule Hockey krossa Djurgården.
Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Räknare