lördag 21 februari 2009

Lördag Light


Idag har jag som du kanske märker fixat och trixat lite med bloggen. Tagit bort och lagt till. Börjar få lite kläm på hur saker och ting fungerar. Man kan ju inte allt från början och jag har ju långt att gå innan jag får till det precis som jag vill ha det.
En annan sak jag ska fixa är en ny spellista till min telefon, vill ha lite nytt att lyssna på när jag är ute på promenad. Det ska glada låtar med lite fart. Ska kolla igeom min musik samling vad som kan passa. Har du några bra tips så lämna dem gärna här eller maila dem.
Unga Fröken V är lycklig. EMD har gått vidare till finalen av Melodifestivalen. Var ju på EMD kryssning med henne och de andra flickorna V. Imorgon ska mamma V och jag äntlign komma iväg på bio och se Brad Pitt i Benjamin Buttons otroliga liv. Den bygger på en bok av F Scott Fitzgerald, han som även skrev Den Store Gatsby. Synd bara att den är nästan 3 timmar. Viktigt att se till att man har varit på toa innan. Vill inte behöva gå ut mitt i filmen.
Molly Sandén slog BWO, ibland blir man förvånad. Även om jag tyckte att BWO var bäst ikväll, en måste säga att Molly har en fantastisk röst. Tror att det är en låt som växer och som man kommer att komma ihåg mer än de snabba popdängorna. Sen är det bra att Alexander Bard får sig en knäpp på näsan. Tycker att han har en massa konstiga idéer och åsikter.
Nej du, nu ska jag smaka på äpplena jag köpte igår. Hoppas de är syrliga, gillar inte de mjöliga sorterna.

1 kommentar:

  1. ja, hennes blonda hår och riktigt blåa ögon är en smarrig kombination. ska bli kul att fota henne igen, :)

    SvaraRadera

Räknare